studentfest!

Studentfest hos min kusin Axel igår, ojojoj vilken fest säger jag bara!! Jag hade något sjukt kul, det trodde jag aldrig.
Vi kusiner ses aldrig, vi hälsar knappt på varandra på stan, men igår så, då tog vi igen allt och det blev en skit lyckad kväll. En massa öldrickande och go mat. Runt halv tio, tio, körde mamma in mig och storebrorsan till stan, där "våldtäcktsbussen" hämtade upp oss, och så åkte vi till Långås Louge. Det märktes att brorsan tyckte det var sådär att ha med mig, för jag och Tommy hade det rätt så mysigt emellanåt ;) hahaha!
I vanen blev det ännu mer öldrickande, och jag var la hemma runt tre.

Det var rätt så jobbigt att gå upp i morse, men jag skulle ju jobba så var tvungen. Slutade jobba vid fem, så har varit hemma en stund nu. Det var skittrevligt på jobbet, och rätt soft.
Väntar på att grillningen ska sätta igång, så ska jag käka. Ikväll har jag inte en aning om vad som händer, tänkte ringa Johanna x2 nu!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0