stora som tepåsar!

Idag är påsarna under ögonen stora som bara den, fy vad trött jag är. Kom inte i säng förens halv fyra i morse. Tommy kom hit efter han slutat jobba så kollade vi på film och pratade om Öland. Ååååh jag vill så gärna med dit, kommer bli sjukt roligt!! Hoppas mina arbetsgivare svarar på mitt mail idag!

Mamma kom in och väckte mig för en stund sen, hon tyckte inte jag skulle sova bort hela dagen. Sitter och äter frukost nu, och sen ska jag göra mig iordning, så ska vi åka in till stan. Mamma måste köpa present till sin syster, och jag måste tömma mitt skåp i skolan. Resten av dagen vet jag inte riktigt hur den ska spenderas. Har tänkt städa lite hemma, tjata på mamma om att färga mitt hår, och ikväll kanske jag drar till gymmet. Vi får se..

Nu måste jag ta allergimedicin, jag tror jag smäller av annars, fan vad allergisk jag är. Eller är det förkylning?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0