söndag

Vaknade upp för en knapp timme sen, med världens jävla förkylning. Fy fan säger jag bara! Har sjukt ont i halsen också, kan knappt svälja ner några klunkar vatten. Sitter och äter en mosad banan nu, det var det ända som gick ner.
Det blev iaf krogen igår, jag kom in ;) Inte för att det var så jätte roligt, jag kände mig rätt seg och trött. Träffade lite folk ute, bla. Mikael, det var kul att träffa han, man ser ju inte han så ofta nu när han gör lumpen.

Idag händer det nog inget speciellt, ska övningsköra lite med pappa bara. Helst vill jag hemifrån, men vart ska man ta vägen?! Det finns ingenstans för mig att ta vägen..

Nu måste jag snyta mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0