SOMMARLOV!!!!

ÄNTLIGEN sommarlov!!! Fan vad underbart, inget pluggande på 10 veckor!!! :D
Är jätte nöjd med mina betyg, förutom mitt VG i medicin. Fick MVG i specialidrott A, samhällskunskap A, socialpsykiatri och filosofi A, resten VG förutom i matematik B där jag fick IG. Fick även en premie, 200 kr, för att jag varit engagerad i skolrådet, och tagit ansvar för mina klasskamrater, haha ;)

Ikväll blir det först käk här hemma, sen bär det av till Sorto och sen kanske Vallarna(?). Festa som fan ska jag iaf!!!

BTW!



GRATTIS BRORSAN!!!



 En glad Josefine, som ska avnjuta 10 veckors underbart sommarlov!!!!!!!!

Visst är min nya svarta jacka snygg? I love it!

Jag börjar alltid tidigt, nu ska jag ta mig en sup!

Kommentarer
Postat av: Angelica

tänkte precis skriva att din svarta jacka är toook snygg!

får man fråga vart du hittat den? (A)

2008-06-12 @ 15:52:49
URL: http://angelicabinnberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0