SATC med T!

Tommy åkte precis härifrån, han börjar jobba nu kl tio och ska jobba hela natten fram till sex, den stackaren. Kvällen har vi spenderat framför tvn och kollat på SATC (tommy var inte så förtjust i programvalet) med kaffe och kexchoklad, mys! Vi har pratat en massa om Öland, det kommer bli så jävla kul. Tommy har köpt tio flak öl, herregud säger jag bara. Frågade Hanna (lillebrorsans ex) om hon vill hänka på, och hon var sugen. Känner dock att jag måste kolla med Jacob först vad han tycker om det, för jag vet hur jag hade känt det om det hade varit ombytta roller.

Har tänkt fortsätta kolla på SATC, mamma är på Harrys med sina vänninor så jag är ensam hemma. Imon ska jag försöka komma upp hyfsat tidigt, men känner också att jag behöver sova ut då det antagligen inte kommer bli så mycket sömn de kommande dagarna. Sen ska jag väl packa och besöka Systemet med antingen brorsan eller mamma.

Nu kallar tvn på mig ;) Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0