Mitt nya nyttiga liv!

Från och med imorgon börjar mitt nya nyttiga och bättre liv! Ni skrattar säkert nu, och tänker "sure, hur många ggr har man inte sagt så till sig själv?", men jag ska fan försöka.
Jag ska träna mycket mer på gymmet, minst 1 gång i veckan (jag börjar lugnt med inte för stora krav, då kommer det inte bli något alls i slutändan) och med konditionsträning 1 dag i veckan. Funderar även på ifall jag ska börja styrketräna på ett annat sätt än vad jag brukar. Jag brukar köra med inte allt för tunga vikter, och många rep. men nu funderar jag istället på att köra med lite tyngre vikter och mindre rep. Ska tänka över det till imorgon, och se då. Det skulle vara intressant och se hur det skulle gå, är dock lite rädd för att jag ska få för stor muskelmassa. Men man får väl prova sig fram :)

Fikaälskare♥ som jag är, tänker jag inte gå ut stenhårt och förbjuda allt som är sött, men jag måste verkligen dra ner på det. På senaste tiden har det blivit lite för mycket glass och pajer.. Jag måste börja äta mer grönsaker, och bättre frukost. Frukt måste jag verkligen börja äta mer!          

Jag blir verkligen sur på mig själv när jag tänker på hur mycket jag tränade för några månader sen, då var det styrketräning 3-4 ggr i veckan, och jag mådde skit bra. Tyvärr så tappade jag all lust för ett tag, och har sen dess inte riktigt kommit tillbaka. Men nu ska jag försöka igen!

Wish me good luck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0