lumpen?!

Jag känner mig så otroligt lat, och slapp. Jag har inte tränat på jätte länge, fy!
Nu måste jag verkligen ta tag i träningen igen och skärpa till mig. Eftersom jag är inställd på att mönstra när jag fyllt 18, så måste jag verkligen ta tag i det på allvar, om jag fick få en bra befattning, om jag ens ska få göra lumpen.
Är inne på lumpen.se nu och läser om deras olika befattningar. Är riktigt sugen på att göra lumpen som skyttesoldat eller spaningssoldat.
Lumpen har länge varit en stor dröm för mig att få göra, och jag tänker inte gå miste om den chansen bara för att jag är för lat och inte orkar ta mig till gymmet.
Har i alla fall planerat nu att åka till gymmet med Therese imorgon och sen efter det ta en fika i stan. En nyttig fika (existerar det ens?)! Det ska bli ett rejält pass för hela kroppen, jag ska inte prata bort hela passet och bara slöa. Blir det inget jobb denna veckan så måste jag iaf försöka ta mig till gymmet så jag gör något vettigt!

Skärpning Josefin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0