Godmorgon?!

Godmorgon people!
Grått och trist väder idag med, men det gör inte mig någonting, för idag (ikväll/natt) åker vi till Öland, wohoo!!
Är lite lack på min mamma, hon vill inte köpa ut så får ringa brorsan så fixar väl han det förhoppningsvis.
Känner mig så dålig, hade ju tänkt gymma varje dag denna veckan, men jag har inte varit där en enda gång :(  Jag har inte lust att göra någonting i detta tråkiga vädret, jag hoppas verkligen det blir bättre snart, annars är jag rädd att det inte bli så mycket jobb för mig i sommar?!

Ska ta fram och kolla vad jag ska ha med mig, och packa hade jag tänkt.  Annars händer det väl inte så mycket mer idag..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0