en lyckad kväll

Jag hade sjukt roligt igår, vilken jävla kväll. Har aldrig varit så full, haha!
Kvällen började med goa mangodrinkar och go mat här hemma med familjen, sen hem till Sorto en stund, sen till Vallarna, och kvällen slutade på Harry's. Skitskoj hade jag, den kvällen kommer jag leva på länge.
Tyvärr så har man ju dock knepiga kompisar som man emellanåt bara vill pissa på!

Idag sov jag rätt så länge (hemma hos sorto), sen drog vi till Donkan och käkade, och sen cykla jag hem, och jag höll på att bli påkörd flera ggr om, fy fan vad rädd jag var. Drog hem till mormor och målade hennes naglar, sen åkte jag med Tommy till brorsan och käkade smörgåstårta, och nu gör jag mig iordning. Ikväll ska familjen ut och äta på restaurang!


Trevlig kväll people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0