dålig uppdatering.

Lite dålig uppdatering minsann, men det ska det bli ändring på..
Jag har haft en kanonhelg, i fredags var familjen ute och käkade, och det var hyfsat trevligt, pappa blev lite jobbig, men annars så..
Igår jobbade jag, fast vi hade inte så mycket att göra, så vi satt mest och snackade och fjantade oss hela dagen. Jag älskar mina jobbkamrater, dom är sjukt roliga, speciellt min chef :P Skulle jobbat idag också, men eftersom vädret suger så slapp jag. Hade dock gärna jobbat, behöver ju pengarna :/
Spenderade kvällen hos brorsan igår, jag han och tommy kollade först på matchen Sverige-Spanien, sen några filmer. Glass, cola och chips blev det till, inte så konstigt kanske när man är hemma hos Jonis :P
Följde med Tommy hem sen, och vi kollade på tv och snackade fram till fem på morgonen då han skulle till jobbet och han körde hem mig. Så jag gick upp för en timme sen, och har precis ätit "frukost". Ska bara slappa resten av dagen, och köra lite en sväng ikväll.

Bilder från de olika kvällarna de senaste dagarna kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0