losing my way.

20 juli idag, vilket betyder att om ca; fyra veckor börjar vi skolan! Vart har lovet tagit vägen?
Aldrig har jag nog haft ett såhär tråkigt sommarlov. Jag har jobbat högst en vecka sammanlagt, och det lär nog inte bli så mycket mer till. Jag har knappt festat något, solat och legat på stranden. Inte har jag heller umgåtts med mina "vänner". Vilka det nu är!
Jag har nog aldrig funderat så mycket som jag har gjort under detta lovet. Jag har aldrig heller någonsin känt mig såhär ensam. Jag har inga riktiga vänner som tycker om mig och som vill umgås med mig. Jag vet inte vad det är jag gör fel, men något är det. Mitt liv är patetiskt. Och jag gör ingenting åt det! Jag vet att jag borde göra något åt det, istället för att gnälla. Men jag orkar inte. Jag orkar inte längre, när det känns som att allt är emot mig. Hela tiden har jag någon sorts motgång.
Jag hatar att behöva komma tillbaka till skolan och höra hur mycket pengar alla har tjänat och hur bra denna sommaren har varit. Den har inte varit bra! Fan, nästa år tar jag studenten. Vad ska jag göra då? Skolan är ju det enda jag har.
En positiv sak med sommaren '08 är att jag har träffat Kim. Han får mig att må bra, och känna mig uppskattad.
Med min gamla vanliga tur så är väl frågan bara hur länge det kommer att hålla...

 Kan man ta "time out" från sitt egna liv?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0