let's talk about sex, baby!

Kom hem från stranden för en liten stund sen, har varit där sen halv ett med Jasmine. Jag fixade picknick och det blev några riktigt mysiga timmar där nere. Solen var dock inte framme och värmde hela tiden, men vi fördrev tiden med att prata om allt mellan himmel & jord, mestadels sex. Haha, jag tycker det är sjukt kul att Jasmine har blivit så frigjord, hon är inte alls den lilla prydliga tjejen jag gick i samma klass på högstadiet.

Nu väntar jag på käk, sen skulle jag och Jasmine nog dra till Peggens och äta glass. Det är helt sjukt vilket glassbehov jag har fått sen jag började jobba på Strandkanten. Walnut och pecannötkola från Sia Glass rekommenderar jag verkligen!!

Nu blir det äntligen mat!  Trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0