härlig helg!

Helgen som har varit har verkligen varit kanon! I fredags blev det mys med Kim, och myset fortsatte under dagen på lördagen också. Sen på kvällen kom lite folk hit och så förfestade vi här innan vi cyklade ner till Kräftfestivalen. Jag drack på tok för mycket, men hade skit kul ändå. Önskar dock att jag hade varit lite nyktrare, det är lite tråkigt med minnesluckor osv. Drog hem rätt tidigt från Kräftan för Kim var på väg hem till mig. Söndagen spenderade jag med honom hemma hos mig framför tvn. Följde sen med honom hem till Varberg! Det har blivit en massa Kim denna helgen! Hur ska jag klara mig en hel vecka utom honom när han åker iväg med sina kompisar?!

Tog bussen från Vbg vid ett, och hoppade av vid m&m och tog en fika och tjötade lite. Det var längesen jag träffade dom, så det var jätte trevlig, och självklart mumsigt med mormors goda kakor ;)
Kom hem för en liten stund sen, och tänkte hoppa in i duschen nu och fräscha till mig. Sen måste jag laga mig lite käk, och ringa mamma och se hur det blir ikväll. Bio eller inte bio?!

Vad gjorde Ni i helgen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0