glass är inte längre en favorit!

Fy fan, idag var det riktigt mycket att göra på jobbet. Kön var typ 10 meter lång hela tiden och jag jobbade ensam. Ett tag trodde jag att jag skulle svimma!
Kom hem för knappt en timme sen, och pratade precis med Kim. Hans morbror skulle köra hit honom, så han kommer väl snart :) Då ska vi äta lite, och sen ska jag försöka få han att följa med och ta ett kvällsdopp :P

Imorgon har jag körlektion vid halv tolv, och efter det vet jag inte om vi kanske drar till Varberg eller till stranden här hos mig, vi får se!

Nu måste jag ta mig en läsk, så jag vaknar till liv lite!

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: ina

ha en bra kväll!

2008-07-27 @ 19:54:12
URL: http://iiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0