en trevlig vecka!

Precis hemkommen från jobbet, och det känns i kroppen nu att jag inte har jobbat på några dagar. Senast var ju i söndags, jag sket i att jobba i tisdags. Åkte till stranden med Kim och Kalle istället :)

Varit ensam hemma med lillebrorsan från måndags tills idag, mamma och pappa har kommit hem nu. Det har varit rätt soft, eller ah, iaf för lillebrorsan, jag och Kim har gjort det mesta här hemma. Här har varit fest både måndag och tisdag kväll, men igårkväll kom brorsan och Ulle hit och grillade. En riktigt trevlig vecka har det varit hitills!
Det kändes lite konstigt i morse när Kim åkte hem, vi har ju varit med varandra ända sedan i söndags så det är lite tomt här hemma nu utan honom. Förhoppningsvis får jag träffa honom redan imorgon, då ska vi antagligen grilla i Varberg med hans polare.

Nu ska jag skära upp lite vattenmelon och sätta mig ute på altanen och snacka med mina älskade päron ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0