bästa dagen på detta sommarlovet!

Igår hade jag nog min bästa dag på detta sommarlovet. Jag tog bussen till Kim vid tolv, och vi gick och kollade lite i affärer. Kalle gjorde oss sällskap efter ett tag och vi gick till Kafe Blå Dörren och åt lunch. Sjukt god kycklingsallad btw!
Vi tog sedan Kalles bil hem till honom, hämtade handdukar och körde ner till Deromes sjö och låg och solade och badade. Vi spenderade några timmar där innan vi åkte hem till Kalle igen och blev bjudna på grillat. Hans familj var så sjukt snälla, där kände man sig verkligen hemma och välkommen.
Vid åtta tiden åkte vi och hämtade upp Therese och Linn, samt Kims lillasyster Sanne. Vi hade planerat att gå på filmen Hancock vid halv tolv, och innan bion spelade vi minigolf. Riktigt kul var det, trots att jag förlorade :P
Därefter blev det som sagt bio, och filmen var faktiskt bra. Jag rekomenderar att gå och se den!
Sen tog jag och Kim bilen hem till mig och sov. Vi somnade framför tvn, och när jag vaknade och försökte få Kim att gå och lägga sig med mig i sängen var han nog inte riktigt vaken, för han följde aldrig efter och jag somnade ensam i sängen. Pappa väckte mig vid halv sju och undrade va fan Kim sov i soffan för :P Haha, han var en aning sur sen när jag väckte han och han la sig brevid mig ;)

Som sagt, bästa dagen på detta sommarlovet iaf! Fint väder, härliga människor och en underbar pojkvän som får mig att må så underbart bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0