bad update!

Lite dålig uppdatering, men jag har inte varit hemma. Åkte till Varberg onsdag kväll, och så blev det att jag stannade kvar där till idag. Jag trivs som fisken i vattnet där borta, inga bekymmer eller någonting, allt känns bara så jävla bra :)
Fick iaf ta bussen hem vid åtta idag, för skulle ju börja jobba halv elva. Det var rätt så kämpigt att komma dit, jag har nog börjat vänja mig vid att gå hemma och slappa. Kom hem för ca; en timme sen, har inte haft så jätte mycket att göra så dagen gick rätt så långsam.
Har precis ätit lite, vet inte än vad som händer ikväll. Något måste jag iaf hitta på, det är ju underbart väder ute. Är galet sugen på glass, funderar på om man skulle ta och cykla bort till Peggens och fläska i sig lite?!

Jo, så får det nog bli!    So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0