spa

Sitter och kollar upp priser på olika Spa-behandlingar, det är minsann inte billigt. Mamma fyller 45 om en månad och vi hade tänkt ge henne det i present. Jag hade själv velat ha det, är stel som bara den i kroppen.
Det blåser som satan utomhus, låter nästan som att taket ska flyga av.

Är på dåligt humör, min pappa går mig på nerverna, och jag kan inte gå ut på en promenad för att slippa han en stund pga. vädret, aja..

Satt och kolla på H&Ms hemsida innan, åh jag vill verkligen ha den t-shirten Timbaland designat för " Fashion against aids ", så jäkla snygg, men vill ha den som är gjord för killarna, men vet inte ifall det blir snyggt med en killmodell på mig. Om det är någon som köpt en killetröja från H&M i st. small får gärna skriva ifall det sitter bra på en tjej, (vill inte att den ska sitta slickat såklart, utan lite slappt och soft ^^, ).   



Ska ta mig en kopp kaffe och sätta mig på mitt rum och läsa lite, läser boken " Är det någon där? - av Marian Keyes", skit bra bok!

Puss & godkväll!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja, Timbaland t-shirten är sjukt snygg. Jag tänkte köpa den svarta killmodellen, men har inte riktigt orkar mig in till stan än! ;)

2008-02-04 @ 03:41:12
URL: http://grrly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0