slappis

Idag var jag verkligen inte på humör för att gå i skolan, och vara engagerad och duktig på lektionerna. Hade två st tre timmars lektioner utan några raster typ, usch :S Men slapp som jag är gick jag bara på samhällskunskapen, och drog sedan hem. På sh fortsatte vi att sätta oss in i polisyrket, vi kollade även på en film, urkeligt var det..
Kom hem för typ två timmar sen, har bara druckit kaffe, men också pluggat. Väntar på att mamma ska komma hem, hon och pappa är och shoppar kläder till lördag då dem ska på Lena och Orup i Gbg, haha förresten, får inte glömma att nämnas, farsan SOLADE SOLARIUM igår, haha stackarn mamma tvingade honom. Men som sagt, väntar på mamma, om hon ska iväg och gymma ska jag nog följa med, vet att jag egentligen inte borde eftersom jag gjorde det igår, men jag ska nog ta det rätt lugnt, springa lite och göra några övningar på pilatesbollarna :)

Javisst ja, igår hade ju Gossip Girl premiär på kanal5, den var inte alls bra tycker jag :S Lär väl kolla något avsnitt till, men fortsätter den vara så tråkig så..

Nu ska jag göra i ordning Hugo's skål, vattnet börjar bli smutsigt!   Pussipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0