måndag

Då var helgen över och skolan igång igen, är så ofantligt trött på det. Det är så mycket som ska göras hela tiden, och jag har stor press på mig, måste prestera bra alltid. En glad nyhet idag var iaf att jag fick MVG på vårt andra prov i medicinsk grundkurs, yees !
Var hos tandhygenisten idag, och hade som tur var inga hål. När hon skulle lägga flour mellan tänderna på mig, råka hon dra i tanden så att nålen gick av och satte sig i tandköttet på mig, jag trodde jag skulle skalla henne, så rädd blev jag. Så nu är jag svullen i tandköttet och har en aning ont, men men.
Har försökt fixa bloggens utseende idag, bloggaren kenza (kenzaas.blogg.se) hade lite tips i sin blogg, och det gick jätte bra till en början men så blev något fel och allt försvann. Tror inte det riktigt är min grej, så ifall det finns någon som är bra, och skulle tänka sig att kanske hjälpa mig, bara säg till, all hjälp är välkommen.

Nu ska jag ut och ta en promenad hade jag tänkt mig, hej så länge! ♥


Dagens citat:
"Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika." - Britney Spears. (haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0