Lördag

Då vart det helg igen. Gick upp tidigt idag och drog och gymmade med Tessan, och jag körde på stenhårt i nästan två timmar.  Efter det har jag bara slappat framför tvn, såg precis filmen "bristande bevis", as bra var den, den rekommenderar jag att se!
Jag och sorto skulle gått på bio idag, men hennes buss från jobbet går när filmen börjar så det sket sig, kanske ska gå på bio med Jasmine istället, får se vad det blir.

Sitter och väntar på mat, är vrålhungrig, men det är pappa som lagar maten och ja, som ni säkert vet har ju män lite svårt att göra två saker samtidigt, så det lär la dröja ett bra tag till innan jag får stilla min hunger. Men som dem säger, väntar man på något gott, kan man aldrig vänta för länge ^^, 
See ya!

Dagens citat: "Att vara kvinna är mycket svårt, då ens huvudsakliga uppgift är att handskas med män." - Okänd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0