bloggare!

Nu har jag äntligen skaffat mig en blogg. Har länge tänkt att jag ska skriva dagbok, så att man får skrivit av sig lite, få ut tankar man kanske inte pratar helt öppet om, men lat som jag är orkar jag inte sitta och skriva för hand, så nu fick det bli en blogg istället. Vi får väl se hur bra jag blir på att skriva här!
De två senaste dagarna har varit ett helvete, har fått tillbaka den där jävla skiten jag fick i somras. Har haft problem med det till och från nästan varje dag sen jag fick det, men nu har det kommit tillbaka ordentligt och jag går på medicin igen, en medicin som är ren skit rent ut sagt, förstår inte varför det inte finns något som kan hjälpa mot det. Lär antagligen ha det ett par dagar till, så det blir en lugn helg för mig.
Sitter och bläddrar i Fredags bilagan från GT/Expressen/Kvällsposten, det är bilder på kändisar som förstorat läpparna och det har slutat med galna guldfisksläppar - allt annat än snyggt! Och så vanligt är det lite nytt skvaller om stackars Brittan..  Nu ska jag ut och gå en liten promenad.    So long!


Dagens citat:
"Trend är något man följer. Stil är något man har" - Elin Kling.       


                                                                                                                                                         




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0