Träningskläder!

Lila och svart - finns det några snyggare färger?! Jag bara älskar dem, lite dystert nu till våren kanske, men ääsch!

Adidas har en riktigt snygg lila dress. Skönt att ha på sig hemma när man slappar, eller åker till träningen.

image50image51


Denna väskan hade jag gärna förvarat mina träningskläder i, fett snygg!  image52


Det är viktigt att vara snyggt klädd när man tränar. Det är så tråkigt när man ser alla dessa killar på gymmet som går runt i flipflops och badbyxor.. Bara för att man tränar betyder det inte att man inte kan "klä upp sig", träningen känns mycket lättare och roligare ifall man är snyggt klädd, har lite färggladda toppar på sig. Man får faktiskt lite bättre självförtroende då! Så klä er snyggt även när ni tränar. Jag längtar sjukt mycket tills Intersport i Fbg har renoverat färdigt och börjar ta in lite vårkläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0