tråkigatisdagen

Lite tråkigt att vara ledig hela dagen när inte nån annan är det, kan ju inte göra så mycket då : / Har slappat hela förmiddagen, kollat på tv och samt ut min bok ( Är det någon där? - Marian Keyes). Rätt kelig dag, inte för att det gjorde så mycket, är rätt trött idag.
Mamma står och lagar sin goda räksoppa nu, det luktar sjukt gott, kurrar i magen på mig.
Ikväll lär jag fortsätta med att inte göra nånting, ska kolla på tv, har tre serier jag måste se ikväll, känner mig lite som ett tv-freak ;)
Imon går jag heldag, fy hur sa jag orka? De första tre timmarna ska vi i och för sig se en film, så det blir la soft, men sen medicin och jag ligger nog rätt långt bak, orkar inte med lärarens lektionsplanering. Eller hon är inte ens lärare, antagligen därför hon inte vet hur man gör. Vi har gjort samma sak nu varenda onsdag em. i snart 8 månader. Vi får en bunt papper med frågor på kapitlet, och så letar vi upp svaren i boken, ofta man lär sig något av det?   Ångrar starkt att jag valde Rosensparregymnasiet, det är bara en massa problem där.

Nu har jag tänkt ringa Sorto och snacka lite med henne :)

GB!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0