torsdag

Det är så gött att ha sportlov så att man får sova ut lite, mycket piggare nu. Hade rätt svårt att sova inatt med, men det tog inte alls lika lång tid att somna som det gjort de senaste nätterna.
Igår tog jag det bara lugnt, satt hemma och kollade på tv, 2900 Happiness och Top Model 9 blev det. Jag hejar lätt på Heather i TM (hon med aspbergers syndrom), hon är lite udda, men det är därför jag gillar henne. Hon har sitt handikapp, men trots detta söker hon till ett program där hon kommer att spendera en massa tid med 12 okända tjejer, ni får säga vad ni tycker, men det tycker jag är starkt. Dom andra tjejerna bara snackar om hur duktiga och snygga dom är, men har dom visat sig bara bättre än Heather? Nej. Heather representerar de udda, som inte är helt perfekta, hon visar att man kan trots att man har ett handikapp. Jag hoppas verkligen hon är kvar länge, att hon orkar med det trots att dom andra hela tiden snackar om henne bakom på ryggen på henne. Hejaheja Heather!

Idag ska jag ta en fika med Therese och en gammal kompis jag inte träffat på länge, det ska bli trevligt, det var som sagt längesen. Får se vad som händer ikväll, kanske drar och tränar med mamma nu när jag mår bättre. Får se..
Nu ska jag göra mig iordning.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0