sovmorgon

Härligt med sovmorgon, det behövdes! Filmen jag såg igår var jätte bra, lite konstig, men bra. När den var slut åkte vi hem till Sorto och kollade på film och myste med tända ljus och hennes goa hund Robin :) Vad jag hatar att jag är allergisk mot hundar, annars hade min familj lätt köpt en. Har hört att chiahuahua hundar är allergivänliga, någon som vet ifall det är sant?
Cyklade hem inatt, trodde aldrig jag skulle komma hem, det blåste som bara den och fck leda cyklen nästan hela vägen..
Nu sitter jag och slappar framför tvn, ska ut och springa lite senare.

Sjukt gött att ha lov nu, ska typ bara träna, umgås med vänner och bara njuta av att slippa skolan och alla krav för en vecka :)
Nu ska jag hjälpa mamma med en sak, Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0