same old stuff

Jag orkar verkligen inte med mig själv. Jag orkar inte med mitt humör, och ingen annan heller.
Min idrottslärare ville prata med mig efter specialidrotten idag, han var orolig för mig sa han, att han saknar den gamla goa glada Josefine, han undrade vad som hänt, och ville hjälpa mig. Men hur ska han kunna hjälpa mig? Som vanligt sa jag inte var det va, vet hur jag blir i sånna situationer, så sa att det var inget att prata om. Känns skönt att veta att jag kan prata med han iaf om jag vill det, känns skönt att veta att han bryr sig..

Idag tänker jag inte göra ett smack, bara va för mig själv, orkar inte med folk just nu, ta inget illa upp, det är inte er det är fel på.


jag vill bort från Falkenberg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0