mys med T & J!

Kom precis hem efter att fikat med Jasmine och Therese i stan, riktigt mysigt var det! Det blev varm choklad med grädde och ett vaniljhjärta på Falkmanska. Det är sjukt dåligt väder ute, grått och trist och så regnar det, hatar dåligt väder, blir på dåligt humör och trött :/
Vid sju tiden ska jag till gymmet med mamma och pappa, tror jag iaf.. Är inte riktigt sugen på att träna, vet inte varför, har nog bara en dålig vecka. Ska iaf träna med Therese imon på förmiddagen, om jag orkar x)
Veckan går så fort, lovet är snart slut och då är man tillbaka till skolan igen, pallar inte,vill bara att det ska bli dags för mig att ta studenten så att jag kan bara göra vad jag vill, försöka få mina drömmar att bli till verklighet! Lumpen, sen Polishögskolan !

Nu ska jag äta fisk, det är nyttigt och gott :D

Kommentarer
Postat av: Maria

6 tävlingar i gång i min blogg nu, lätta regler :)
Ha en super dag!!

2008-02-22 @ 10:09:57
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0