mår bajs!

Usch jag mår inte alls bra, känner mig konstig i huvudet och mår illa :S
Fick för mig att baka när mamma åkte till jobbet, det blev kärleksmums och amerikanska cookies, har inte smakat än men det ser vääldigt gott ut ;) När jag hade bakat färdigt och tagit hand om alla disk började jag må konstigt, la mig en stund och tog två panodil men det blir inte bättre. Hoppas jag inte ska bli sjuk !

Skulle ju lekt med Yohanna ikväll, men det blir inget nu när jag mår skit. Tråkigt att behöva sitta hemma en kväll igen..

Ikväll är det Melodifestivalen, men den ska jag inte titta på, jävla smörja, inget att glo på. Hade gärna gått och sett Morgan Pålsson filmen som går på bio nu, den verkar skit rolig :P
Nu ska jag läsa några av mina favoritbloggar. Trevlig kväll folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0