lördag igen

Jaha då vart det lördag igen, och hela sportlovet har snart gått. Usch & bläh, jag vill verkligen inte tillbaka till skolan, är så trött på allt som har med skolan att göra.. :(

Sitter i mjukisbyxor och slappar, har gjort det ett bra tag nu framför tvn, kollat på All of us. Tror det är dags för mig att fixa till mig lite och gå en liten runda. Skulle tränat med lillebrorsan idag, men han sover fortfarande och jag pallar inte dra dit själv, får nog bli styrketräning imon istället. Tror jag ska gå bort till m&m och hälsa på, sa att jag skulle komma upp i veckan och nu har veckan nått sitt slut snart så får la traska mig dit.

Ikväll ska jag nog träffa Sorto, hon jobbar till sju så vi skulle höras då. Får se vad vi hittar på, det finns ju inte så mycket att göra. Här hemma hos mig är det jätte tråkigt, långt till stan, jag har ingen tv på mitt rum och pappa sitter i vardagsrummet, inte så kul att sitta vid han :P Och hos Sorto finns det inte så mycket att göra heller, bara kolla på tv och umgås typ. Hade varit kul med fest, men tror varken jag eller Sorto orkar.. Jag vill va 18 nu och kunna gå på krogen!

Idag är jag på lite negativt humör, och jag har mina anledningar, men men. Nu ska jag dricka kaffe.

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0