Hejhej!

Sitter på min lillebrors bärbara han fått av skolan, jag skrev ett jätte långt inlägg men det gick inte att publicera, så nu får jag skriva om det -.-
Dagen har varit hyfsat lugn, började med matte, och sen hade jag geografiprov. Tror det gick sådär, jag råkade nog förväxla två olika saker med varandra, men men får hoppas på det bästa.
Snackade med min mattelärare idag, och fixade så att jag slipper gå till skolan på tisdagar på min mattelektion, som är helt värdelös. Så nu är jag ledig varje tisdag, vadå gött?!!
Sitter och smälter det jag åt vid fyra tiden, har tänkt springa en liten runda och jag får jätte lätt håll, så måste vila ett tag till innan jag ger mig ut.
Imon (tisdag) har jag tänkt gå upp rätt tidigt och åka till gymmet och styrketräna, simma och sola solarium. Sen ska jag lätt slappa hela dagen :D Denna veckan har jag knappt något plugg, rätt gött att ha en lugn vecka innan sportlovet.

Förresten, har funderat på att utveckla min blogg till en "träningsblogg", som ska innehålla lite träningsdagbok, träningstips samt träningsmode. Ni som läser min blogg, vad tycker ni? Känner att det skulle va kul att ha ett syfte med bloggen, mer än att bara få skriva av sig lite. Sen jag börja styrketräna har träning blivit en stor del av mitt liv, och jag tycker det är skitkul.

Näe, nu är klockan över sex, nu får jag byta om!
Btw, idag börjar Anna Pihl, ÄNTLIGEN, gud vad jag har saknat det, ännu en asbra dansk serie, kan det bli bättre? :D

Pusshej!

Hoppas detta inlägget publiceras, orkar inte skriva om igen för det går inte att kopiera det ^^,

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh tack snälla du hihi! :)

ja vi har ju topshop som du inte får missa :)

2008-02-12 @ 17:31:09
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0