härlig dag med sol & lacrosse

Hejhej bloggen :) Kom hem från skolan för en timme sen typ, gött att komma hem tidigt, haha imon är jag typ ledig för vi har fältstudier på psykologin och vi har ingen specialidrott och engelskaläraren är antagligen sjuk imon med, VADÅ GÖTT?! :D Jag älskar lediga dagar!!
Idag har det varit vårväder igen, men det är tyvärr molnigt nu, aja, man har iaf fått lite sol, är på mycket bättre humör då!
Vi hade lacrosse på idrotten, sjukt rolig sport men hade varit mycket roligare ifall vi hade haft det utomhus. Jag älskar att tacklas synd att vi inte har en rugbyförening i Fbg. Känner faktiskt att jag saknar thaiboxningen, jag trivdes verkligen med det, och det är typ det enda jag är bra på inom sport :P

Ikväll ska jag bara slappa och äta mina lantchips, smaskens!!
Imon ska mamma på sexparty (haha) så jag hade tänkt ha lite folk här, bestämde mig för att bara bjuda tjejer, men det var rätt många som var upptagna med annat så nu blir vi inte så många, får se ifall jag kanske drar hit lite andra, än bara dem som står mig "nära".

Nu ska jag fortsätta sjunga till lite nya låtar jag laddat ner, det låter nog inget vidare men på bra humör blir man i alla fall, haha. 


Pussipuss :)

image53     Jag ♥ att tacklas!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin dag :)

2008-02-28 @ 16:19:46
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0