gymmet

Kom precis hem från gymmet typ, var där och styrketränade med Therese en och en halv timme typ, och efter det blev det solning :)  Lite brun blev jag iaf!
Det är skit härligt väder idag, typ vårväder, kunde ha skinnjackan utan att behöva frysa :D Jag längtar något sjukt till sommaren.
Jag är helt slut i kroppen, funderar på att lägga mig och sova en timme, får se..
Ikväll är det melodifestivalen, men orka kolla på den skiten. Face 84 ett tjejband från Vbg är med, kanske kollar för se ifall dem är bra, alla säger ju det!
Jag är sjukt sugen på Lantchips - gräddfil och lök, men orkar fan inte cykla hela vägen till Ica, har jag tur kanske brorsan vill köra mig när han kommer hem :P
Nu ska jag skriva i min träningsdagbok sen slappa framför tvn :)

Ha de fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0