äntligen fredag

Känner mig jätte stressad men hinner nog med ett inlägg :P
Har varit ledig hela dagen, tog en rejäl sovmorgon sen åkte jag till Coop och köpte chips och lite dricka åt tjejerna. Efter det storstädade jag hela huset, duktigt va?! :) Hade tänkt göra en tårta åt mamma till imon, hon fyller 45 år, men vår våg var sönder så det sket sig för det var konstiga mått och piss, blev på skit dåligt humör, det sitter fortfarande i :/ Men har tagit lite kaffe och käkat en macka så börjar bli gladare :P Ska hoppa in i duschen nu snart, det kommer ju som sagt hit lite tjejer ikväll, vi ska ha kareokekväll ^^, Jag kommer äga dom för har tränat ;)
Nä nu måste jag in i duschen, hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0