Äntligen färdig!

Äntligen färdig med mitt religionsarbete om sekten Heaven's Gate. Skönt att slippa religion efter denna sista inlämningen (har gjort religionskursen hemma på egen hand.) Hade filosofiprov idag, en extra uppgift min lärare ville jag skulle göra för han vet inte vilket betyg jag ska få (vg/mvg), tyvärr så har vi missuppfattat varandra så jag hade inte alls läst på det han ställde frågor om :S Hoppas vi kan lösa det på nåt annat sätt.
Hade inomhusfotboll idag, fan vad jag suger på fotboll, det är inte klokt vilken dålig bollkänsla jag har.. fast det beror nog mest på min inställning kan jag tänka mig :P
Slutade kl 12 idag, och då drog jag och mamma och gymmade, gud vad härligt det va, jag sprang som en blådåre. Träffade även min PT, vi bestämde en ny träff, och han tyckte jag var "jävligt flitig".
Hade tänkt dra hem till m&m idag, men känner nu att jag inte hinner, har fortfarande lite plugg kvar + att jag måste käka och se 2900 Happiness, får nog hälsa på hos dem i helgen istället.

Nu ska jag göra mig nåt att käka, något tips? ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0