NERD

Nu börjar jag bli riktigt trött på skolan och allt pluggande hela tiden. Det är det enda jag gör!! Jag orkar inte mer.. Vill bara få gjort det jäkla etik & livsfrågor provet på fredag, så kan man iaf lägga sig det bakom sig.
Jag har som ni kanske förstår pluggat hela tiden sen jag kom hem från skolan. Men innan skolan iaf så var jag med mamma och pappa i stan en stund innan jag började när dom skulle kolla på julklappar. När dom sedan kom hem från stan, så var det tydligen köpt en massa till mig, och må ni tro att det kliade i fingrarna på mig ;)

Imorgon börjar jag inte förens kvart över två, som alla andra torsdagar. Om vi nu har någon engelskalektion, och inte denna också är inställd. Förresten, var på möte hos rektorn idag om engelskan och lite annat jag hade klagomål på, får verkligen hoppas det händer något nu, och att man kan se en förändring efter jullovet.

Nu har jag tänkt sova, är jätte trött.

Sleep tight people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0