julafton var bäst!

Usch, jag är fortfarande mätt och slö efter all julmat igår! Det kändes som om man inte gjorde annat än att äta igår.. Men trevligt hade jag det iaf. Det var skönt att vara hemma under julafton och slippa ränna runt och stressa. Istället kunde vi bara ta det lugnt, äta god mat och umgås bara familjen. Det är så julen ska vara!

Jag fick en massa roliga juklappar, jag är jätte nöjd med allt. Av Kim fick jag ett halsband, en buddha-tavla och ett presentkort på Din Väska, av Jonis fick jag presentkort på tatuering hos Lion Tatto (wohooo!), och av lillebrorsan fick jag med ett presentkort.
Av mamma och pappa fick jag allt möjligt - underkläder, presentkort, fårskinnstofflor, glas och hudkrämer, men bäst av allt - en stor korg med en massa gottesaker i. Det var allt från choklad, vin, praliner, termos, vinglas, kaffemugg, té, kaffe och självklart en massa choklad. Ni anar inte hur glad jag blev, jag älskar såna klappar!

Tack allesammans för allt, det kunde inte bli bättre! Ett speciellt tack till mamma & pappa, ni är verkligen bäst!


Tro det eller ej, men nu ska jag faktiskt äta igen, eller jaa fika rättare sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0