ge mig jullov!

Fy bubblan vad trött jag är.. Jullovet kommer sitta bra, det behövs känner jag nu. Jag var ju rätt omotiverad och hade inte alls samma flyt i skolan som jag brukar, i början på terminen, men det har verkligen kommit tillbaks nu och jag pluggar nästan hela tiden. Jag har inget emot det, jag älskar verkligen att plugga och lära mig nya saker, men nu behövs det allt en liten paus.

Fick gjort mina två redovisningar idag, och jag tycker faktiskt det gick jätte bra, har blivit mycket bättre på att redovisa än vad jag var innan sommarlovet.
Var inne i stan och på Fbg's Gymnasieskola under lunchen, vi köpte biljetter till studentfesten på torsdag, och så köpte jag en julklapp till Kim, är äntligen färdig med julklappsköpet nu! Ingen julstress här minsann ;)

Resten av dagen tror jag att jag bara ska slappa, mamma skulle egentligen färgat håret på mig men jag glömde köpa hårfärg så det får bli imorgon istället.

Vad ska ni göra, babes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0