friday

Tjena mors allesammans!

Äntligen fredag igen! Usch så trött jag var i morse på bussen och under min lektion, en rätt onödig lektion då det bara var jag som kom. Det var verkligen all eyes on me hela lektionen från läraren, haha. Åkte hem direkt efter skolan och satte igång att plugga, är färdig med rättskunskapen, och tänkte sätta igång med svenskan strax. Har en jätte tråkig fredag framför mig, ska bara plugga och vid nio tiden ska jag köra och hämta pappa på Halmstad Flygplats.

Förresten, hade det jätte mysigt igår med Kim. När jag kom dit gick vi lite på stan, jag hittade en snygg topp/klänning att ha på mig imorgon på Ulles 20-års fest. Sen tog vi en mysig fika på Cafe Mignon, fick äntligen provat chai-te med skummad mjölk, och det var jätte gott. Det luktade och smakade lite jul, tror jag får köpa hem lite..
Väl hemma hos älsklingen kollade vi på filmen Stepbrothers, och jäklar vilken rolig film. Den var lite dryg då vi såg den långa versionen, men jag skrattade nog nästan hela tiden. Se den!!

Nehe, läxorna kallar, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0