festlig juldag!

Hej på er!

Det blev inget mer bloggande igår så jag hann aldrig nämna att jag skulle på fest och sedan krogen. Jag har aldrig festat på juldagen förr, men alla sa ju att det tydligen var tradition så man fick väl ta och prova på det, och det var faktiskt jätte kul. Först var vi hos Hedmans pojkvän och förfestade med hans vänner, och runt halv elva gick vi ner till stan. Vi gick ner rätt tidigt för vi var väl rädda att vi skulle behöva stå i kö i flera timmar, men så blev det inte. Jag stod nog bara i kö i två minuter typ, men väl där inne var det helt smockfullt. Det var verkligen folk precis överallt! Det var jobbigt att man inte riktigt kunde röra sig och dansa, men det var jätte roligt att träffa en massa folk. Jag träffade jätte många känningar som man inte sett på ett tag. Jag gick mest runt och pratade med alla, och fick väl dansat någon låt iaf, jag var även på Harrys en snabbis, men där var mest äldre människor.
  
Jag var hemma runt halv tre, så jag sov rätt länge idag. Vid tre kommer Kim och då ska hela familjen äta den traditionella julsoppan farmor alltid lagade runt jul när hon levde. Riktigt gott ska det bli, och jag ska bara slappa och ta det lugnt hela dagen.

Ska ta mig en kopp té med min mamma nu och tjöta lite om gårdagen!

Hoppas ni hade en bra juldag och att resten av mellandagarna blir kanon, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0