bästa kvällen på länge!

Ursäkta mitt ordspråk nu, men fy jävlar vad kul jag hade igår! Har inte haft såhär roligt på hur länge som helst.
Först satt vi hos Therese och förfestade lite, och hade typiskt tjejsnack, sen bar det av till Harry's en sväng, och sedan Grand där studentfesten ägde rum. Det var väl sådär på studenfesten, så vi drog till Harrys för att fixa snus och blev sedan kvar där. Vi var fyra st. på dansgolvet - jag, Hedman, Victoria och Marie - och fan så roligt vi hade. Vi dansade där hela tiden till gamla klassisker för oss som är födda 90. Aqua, Spice Girls m.m Jag har till och med träningsvärk i hela kroppen idag!

Sov rätt länge, och har inte fått gjort så mycket än idag. Funderar på om jag ska ta och göra lite julgodis, tror dock att bakfyllan får släppa lite mer först ;)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0