allt är en enda stor röra.

Hej!

Snart är år 2008 slut, och det känns helt sjukt. Året har gått jätte fort, och det är på både gott och ont. Jag har inget alls roligt att se fram emot imorgon, jag kommer att spendera min nyårsafton för mig själv här hemma. Tråkigt som fan kommer det att bli, men jag orkar faktiskt inte bry mig.

Var med mamma på jobbet hela dagen igår, från 7:00 till 14:30. Ska ju eventuellt få jobb där till sommaren och kanske hoppa in som vikarie emellanåt, så därför fick jag följa med en dag för att se hur allt går till. Det var verkligen roligt, och jag trivdes jätte bra, vill mer än gärna börja jobba där. Ska få följa med på en kvällsrunda också för att se hur det går till där..

Är rätt trött idag, fick inte så mycket sömn inatt. Kommer inte göra så mycket under dagen, hade behövt åka till bibblan men orkar inte, så det får bli en annan dag. Det är lite jobbigt att vara hemma just nu, men jag har ingen att åka till, så jag får helt enkelt stå ut!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0