4e advent!

Trots min negativa inställning blev faktiskt julbordet igår rätt trevligt :) Vi var väl där fram till tio och sen åkte vi till Bongo med Coffe & David för att bowla, men jag var så sjukt trött då, så vi åkte hem en stund senare.

Nu har jag ialla fall precis gjort lite julgodis, hallontryfflar fick det bli. Får se om ca; 5 timmar då dom är färdiga om dom blev goda :P Snart ska vi pynta granen, och sen blir det nog bara att slappa framför tvn med lite godis. Trevligt adventsmys helt enkelt!
Det känns helt underbart att veta att man slipper gå till skolan imorgon. Ska hjälpa pappa med lite saker här hemma, sen får jag se vad jag gör resten av dagen. Underbart att inte behöva ha några tvång!

Trevlig kväll allesammans!



Trevlig 4e advent på er!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Heeej babe!! tänkte komma tillbaka hem tidigare!! :D jag saknar alla wayy to much, måste hem innan jag fortsätter vidare i livet ;)!! ska vara hem typ två veckor, lite fest, mkt snack o sen drar ja typ vidare till LA.. verkar det dom.. :D har kontakt med asmånga familjer nu, så det är bara att välja o vraka :P haha, ha ett trevligt lov o chilla för båda två ;) puss

2008-12-22 @ 03:16:19
URL: http://totallyjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0