Äntligen 18 år!!

Jaha, 13 augusti 2008 och jag har äntligen fyllt 18 år! Det känns som om jag väntat på denna dagen i hela mitt liv. Blev dock en aning besviken när jag vaknade upp i morse och det inte kändes så värst annorlunda, haha. Jag trodde väl iaf att jag kanske skulle se lite äldre ut eller något, men nejdå ;)

Det blev som sagt Danmark för mig, Kim mamma och pappa idag. Jätte mysigt var det, tyvärr sjönk mitt humör då en rejäl mensvärk satte in samt lite andra saker som inte riktigt fick mig att kunna njuta av dagen. Stackars Kim, mamma och pappa blev ju självklart drabbade...

Det blev ingen shopping för min del i Danmark, eller joo hittade äntligen ett par silvriga stora bambooörhängen, men dom insistirade Kim på att få betala, som en extra liten födelsedagspresent. Ännu en present! I morse när mamma och pappa kom in och sjöng, och jag fick min klocka som jag sett ut och pengar, så hade sötnosen även köpt mig en parfym som jag hade nämnt att jag velat ha. Mexx - Fly high! Han är helt underbar, visst är han?!

Vi kom hem med tåget för knappt en timme sen, och trots att det faktiskt är min födelsedag så måste jag läsa på den där tråkiga teorin. Uppskrivning om en vecka, så nu kan jag minsann inte ligga på latsidan längre!

Hoppas ni haft en bra dag sötnosar, för det har iaf jag haft tack vare mina underbara föräldrar och min älskling Kim ♥



update - bilder går ej att ladda upp idag, så det kommer imorgon eller på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0