snart färdig med proven

Hej på er allesammans!

Världens tråkigaste dag idag eller?! Bläh vilket visset humör jag är på.. Kvalmigt väder, ont i ryggen och mensvärk.
Har redan varit inne i stan på körskolan och gjort ett teoriprov. Har bara två st. kvar nu. Det gick väl hyfsat, idag gjorde jag det på tid, och jag hade en hel kvart över när jag var färdig. Tror jag måste stressa ner lite och läsa frågorna och svarsalternativen lite noggrannare.
Ska inte göra så mycket mer idag, bara slappa. Hugos skål måste göras ren, den ser förjävlig ut, man ser knappast den stackars firren. Sen ska jag göra iordning mina naglar, och ikväll kommer brorsan och Ulle hit och käkar. Älsklingen kommer också, men inte förens senare.
Imon blir det Danmark för mig, Kim mamma och pappa. Riktigt mysigt ska det bli! :)

Förresten, imon är dagen jag väntat på så otroligt länge på - JAG BLIR MYNDIG!!!

Magen kurrar, dags för lite käk!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis Josefin! Ha en bra dag =)

2008-08-13 @ 10:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0