onsdag

Godmorgon!

Sitter i skolan, och har typ suttit här sen halv tio, trots att jag inte börjar förens tio över tolv. Lamt!
Hade dubbellektion på körskolan kl. 08, och pallade inte åka hem emellan. Snäll som min körlärare är, så slapp jag gå i regnet till skolan så han körde hit mig efter lektionen :)
Var uppe riktigt tidigt idag också, sov ju hos Kim och fick ta bussen till Fbg vid sju. Vi hade det som vanligt, jätte mysigt igår. Vi kollade på filmen Kung Fu Panda, som han så länge velat se, och låg och myste i soffan.

Jag går i skolan till halv fyra, sen blir det nog direkt bussen hem. Behöver egentligen kolla i stan efter present till T, men orkar inte idag när det är så dåligt väder. Hoppas det är okej för henne ifall hon får sin present på fredag istället(?). Jag kollade runt en snabbis igår, men hittade ingenting, och tänkte kolla i Halmstad istället där utbudet är större.
Ska försöka få mamma att träna lite på att backa runt hörn, starta i backe, samt parkera lite när vi kommer hem. Hon är lite rädd för att göra det med mig (fråga mig inte varför)! Bara bilen inte krånglar..

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på H&M, det funkar :)

2008-08-27 @ 10:37:16
Postat av: malin

Kika gärna in på min blogg om du gillar smink :) Jag kommer med nytt sminktips varje dag! "Dagens Sminkning" brukar vara poppis att följa..! kram malin

2008-08-27 @ 10:48:55
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Anonym

Hej!

jag har en väsk tävling jag gärna vill tipsa om

vet många inte många gillar när man tipsar

men behöver fler tävlande

så vore jätte gulligt om du vill kika in den illafall

http://enlitentax.blogg.se/2008/august/vinn-denna-vaska-fran-ingelita.html

2008-08-27 @ 21:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0