Måndag

Lördagskvällen blev jätte trevlig, men jag blev dock aldrig på riktigt festhumör så jag tog bussen till Varberg redan halv ett. Där mötte älsklingen upp mig vid stationen och vi gick hem och kröp ner i hans varma sköna säng tillsammans.
Tyvärr hade han fotbollsmatch dagen efter, men jag spenderade dagen med Kalle och Linn så det var lugnt. När Kim kom hem så lagade Kalle mat och så kollade vi på film (typisk kväll för oss ).

Jag gick upp redan klockan sex idag för jag skulle ta bussen hem vid sju. Riktigt jobbigt var det, har nog inte gått upp så tidigt en enda gång på lovet. När jag kom hem var det bara rätt in i duschen och sen ta bussen in till stan för jag hade körlektion. Det gick skitbra idag, fick backa runt hörn och backa och parkera in mellan två bilar, var en aning nervös kan jag säga, men det gick fin fint :) Cyklade hem eftersom jag hade cyklen i stan, och sen dess har jag inte gjort så mycket. Tänkte sätta mig och läsa teori nu, och sen fixa till lite käk åt mig och brorsan!

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0