kick some asses.

Tråkigaste kvällen på länge, har detta varit. Fy, vad uttråkad och irriterad jag är. Det är såna här dagar jag önskar att jag fortfarande gick i thaiboxning, så man kan få ut lite agressioner.
Sov innan, från fyra till halv sex typ, sen har jag bara legat i soffan och filosoferat och läst lite teori. Vet inte vad jag ska göra nu, funderar på att gå en liten promenad. Jag skulle behöva lite luft..

Imon är det begravning för Kims mamma i Varberg kl 10. Om vädret tillåter ska jag jobba efter den, om inte kanske jag stannar i Vbg eller så åker jag till körskolan och göra ett prov. Jag får se hur dagen slutar..

Det får nog bli en promenad faktiskt,

over & out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0