it's not raining men.

Idag kan man tro att himlens portar har öppnat sig, jisses vad det regnar emellanåt. Det blev som ni kanske förstår inget jobb för min del. Tråkigt, för jag var riktigt sugen på att jobba idag, men men.
Kim ringde och väckte mig inatt vid två och undrade om han fick komma och sova hos mig, för hans kompis skulle ändå ta en taxi till Fbg. Hihi vi saknar varandra så fort vi inte är med varandra. Lite jobbigt dock att jag blivit så beroende av att ha han sovandes brevid mig. Det finns inget underbarare än att ha hans armar runt mig när jag somnar, och att få vakna upp brevid honom och få en härlig god morgon-puss!
Han skulle hjälpa Kalle att flytta idag så han åkte precis hem. Nu ses vi inte förens på onsdag, och då ses vi under väldigt tråkiga omständigheter - hans mamma begravning...

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, blir väl att plugga lite teori och om vädret tillåter en riktigt långpromenad!

Have it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0