helgens bravader

Jaha, då var denna veckan slut, och en ny tråkig skolvecka väntar. Helgen har varit bra, Kim kom ju som sagt till mig i fredagskväll, och på lördagen var det kräftskiva i Varberg. Vädret var helt underbart i lördags och idag, så både idag och i lördags gick vi runt på stan. Idag följde även Linn med, och det blev en ny kofta för min del. En fika slank också ner ;) Jag gjorde en glädjande upptäckt i lördags, Varberg har fått Espresso House, wohoo!!
Kräftskivan blev väl inte riktigt lika rolig som jag hade hoppats på, men ändå helt okej. Det roligaste på hela kvällen/natten var ju att Kim däcka inne på toaletten hemma hos sig, och jag upptäckte det runt halv tre tiden och fick väcka honom, haha, som han skämdes!

Jag var hemma från Varberg runt tre idag, och då övningskörde jag med både mamma och pappa, vilket jag aldrig gör om igen. Två stycken som tjatar på en när man försöker köra bil och koncentrera sig fungerar inte, och jag blev som vanligt rosenrasande. Har min lilla uppkörning på trafikskolan imorgon, och känner en aning prestationsångest vilket resulterade i en slarvig och dålig körning.. Men men, det kan inte alltid gå bra!
Jag har inte gjort så mycket mer idag, tagit det lugnt och läst lite. Tänkte gå tillbaka till tvn nu i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0